top of page

פורים 2024 - כל האירועים השווים!


מסיבות פורים 2024

פורים מגיע, אוי איזה כיף שפורים מגיע. כולנו זקוקים וזקוקות לקצת שיחרור ושמחה. אחרי חודשים לא פשוטים, אבדות, אסונות, מילואים. הגיע הזמן לשחרר קצת, לשמוח ולרקוד. כי אין דבר מרפא יותר מלרקוד. וכולנו צריכים להוציא קצת את הליצן.


אז עשינו סדר, ואספנו את כל האירועים הכי שווים השנה. מוכנות?



האירוע שכולם מחכים לו: משתה הפורים עלמא 14.03.24

עלמא יוצאים למשתה הפורים המסורתי, יש שיגידו המסיבה הכי טובה בעיר. הפעם, הרייב קורה במתחם מדהים ביפו העתיקה, לצד הדיג'יז הנחשקים ביותר. קהל יפיפיה וחוויה שאסור לפספס!

בליינאפ תמצאו: איתן רייטר, אוריה קלפטר, איתי אנגטה, טל וולנר, ברילטיני ואורורה. על הוויז'ואלס אול-נייט המאסטרדמוס האגדי דוריאן נתן.

מיקום: טירה סודית ומלכותית ביפו העתיקה כמה זה עולה: מוקדמות 130 ש"ח שימו לב, הכרטיסים עפים מהר ומומלץ לשריין את מקומכם בהקדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן





מיקוטאון פורים

מיקואטון פורים במדבר: 21-23.03.24 מיקופוביה יוצאים לפסטיבל השנתי שלהם, מיקוטאון. הקונספט הוא משחקי ביותר, וכל האירוע בנוי כמשחק תפקידים מטריף. אין באמת חוקים, אין באמת גבולות. האירוע קורה בחאן נחל ערבה המקסים, יש בו את כל מה שצריך בכדי להנות מאירוע נעים: מקומות לינה, שירותים ומקלחות.


בליינאפ הרחב תמצאו: דארוויש, אנגטה, דקל, קדמון ועוד! כמה זה עולה: 525 ש"ח כל הפרטים כאן



פורים בגגרין

פורים גגרין: 22.03.24

מועדון הגגרין האהוב יוצא לאירוע פורים עם 4 רחבות מגוונות. מועדון הגגרין הוא אחד הקלאבים הטובים והמענינים שיש כיום בעיר. רחבות גדולות ומכילות, קהל נעים, צוות מקצועי וסאונד נהדר. בליינאפ תמצאו: רד אקסס, קפטן הוק, קלאב דה קומבט ועוד! מיקום: מועדון הגגרין, קיבוץ גלויות 13. כמה זה עולה? 130 ש"ח


אימג'ין פורים

פסטיבל אימג'ין בשיטים 21-23.03.24

האימג'ן חוזר במהדורת פורים מלאה יצירתית ועשירה שתשבור כמה שיאים, חללית הסאונד שלנו תמריא ותיקח אותנו למסע מוזיקלי רצוף ורב מימדים בן 48 שעות, ריטואל נדיר בן שני לילות ושלושה ימים, מסע שנע בין 3 במות, עם מיטב האמנים, האמניות וההרכבים שאנחנו אוהבים, שיעלו כולם בזמן הנכון, כדי לתת את הכי טוב שלהם. בליינאפ תמצאו: אקו, מלבי טרופיקל, שטובי, פרידום פייטר, דקל ועוד!

כמה זה עולה? 550 ש"ח


מועדון ה-5 בבוקר

מרתון פורים עם מועדון ה-5 בבוקר

רייב מרתון פורים של החבר'ה של 5 בבוקר. מתחילים ביום שישי בלילה במועדון בפנורמה וממשיכים לאפטר פארטי בפאי בשבת. לכל אוהבי האוס-טכנו מארחים בפעם הראשונה את אחד הדי-ג׳ייז האהובים עלינו בעולם - דוריאן פאיק! כל זה לצד ליינאפ מקומי מפולפל.


כמה זה עולה? 100 ש"ח כל הפרטים כאן


סייקומיקו פורים

סייקומיקו פורים בגגרין 28.03.24

לכל אהובי הטראנס, החבר'ה של הסייקומיקו חוזרים למועדון הגגרין לאירוע פורים שלהם. הגגרין הוא מועדון נהדר, הקהל הולך להיות צבעוני והביט יהיה גבוה. האירוע יתפרס על פני 3 רחבות ובליינאפ תמצאו את: אסטרל פרוג'קשן, בלייס, נטע זהבי ועוד..


כמה זה עולה? 130 ש"ח


פורים תלתליסטים

פורים תלתליסטים בירושלים 24.03.24

החבר'ה של התלתליסטים חוזרים לרייב פורים בירושלים הבירה. מה הם יהוללו הפעם? נדע בהמשך. לכל אוהבי הרייבים האוס-טכנו, התלתליסטים ידועים בבחירת לוקיישנים הזויים: תיאטרון ישן, קולנוע כנסיה ועוד.

כמה זה עולה? 190 ש"ח כל הפרטים כאן

229 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page