top of page

הקומונה של עלמא ☯️




עלמא זה בית לאנשים,

מקום אותנטי של תשוקה משותפת לחוויות החיים דרך התנסות בתודעה, ידע, מוזיקה, אמנות וסביבה לאנשים מגוונים שמאמינים שאפשר ליצור ביחד קהילה אמיתית. הידעת? חזון העלמא בה ממקור השם עצמו. עלמא בשפה הארמית אומר עולם. כל אחד ואחת זה עולם ומלואו. ביחד אנחנו יכולים בשפה משותפת של ערכים והדדיות.


עלמא זה בית לאירועים וחוויות, מקום שבו אפשר למצוא את עצמנו בביחד. עם אנשים שמאמינים בשינוי חברתי עמוק. מקום אחד לכל מה שקורה וטוב סביבנו המשרת את הערכים של כולנו. כי כולנו עלמא, ועלמא זה כולנו.


בעלמא אנחנו משתפים ביחד: אירועים מיוחדים ואיכותיים, חשיפה של יוצרים מקוריים, אמנות בשלל גווניה, תוכן וידע תודעתי להתפתחות מעשית ורוחנית ובעיקר מקום שפוי לאי שפיות שקיימת בכולנו. אחרת, מה אנחנו עושים כאן


בקומונה שלנו, אנחנו אוהבים שיח בוגר ומכבד. ומצד שני מקום מלא לפתיחות והכלה של כלל הדעות. כמקום אותנטי, יהיו מצבים של חשיפה או שיח שיכול להיות אולי "לא נעים". אבל כמו שציינו, כל אדם הוא עולם ומלואו, והמרחב הזה בא להכיל את כולם, לכל הגוונים. אנחנו כמובן כאן לשמור על האנושיות אבל אם נימצא שיח שמוביל למקומות חוצי גבולות אנחנו ננהג בהתאם!


מה אנחנו אוהבים בפיד של הקבוצה:

אירועים וחוויות: עלמא זה בית לחוויות שונות ומגוונות. פסטיבלים, מסיבות, ריטריטים, סדנאות, תערוכות, מקומות לינה, טיולים וכל מה שמעורר לנו את הסיבה לחייך ולהיות מהזמן שלנו כאן.


כמה חסר לנו מקום אחד שירכז לנו את כל הטוב בזה בקליק. האירועים והחוויות שיעלו כאן הם או אירועים של הקהילה עצמה. או אירועים איכותיים של הפקות וקהילות ומקומות שונים שאנחנו יודעים ושמחים להמליץ עליהם.


שיתופי תודעה: טקסטים מעוררי השראה, שיתוף מחשבות, וידאו שנגע בכם וכל מה שיכול לתת עומק לחברים כאן בעלמא. ידע עתיק לצד הידע המודרני יתן לנו מקום מיוחד לכל האפשרויות.


אמנות או למות: אנחנו אוהבים שיתוף של יצירות שמעוררות בכם/ן עניין. מאמנות דיגיטלית, פלסטית, ואילוסטרציה. במיוחד אם אתם היוצרים שלה. הקבוצה היא מקום מדהים לחשוף ולהיחשף.


מוזיקה: מה היו חיים בלי הביט של הלב והצלילים שעושים ומפעילים לנו את כל הנקבוביות. הקבוצה היא מקום לשתף מוזיקה שעושה לנו נעים ובא לנו שעוד אנשים ירגישו אותה איתנו! אם אתם יוצרים, זה מקום מושלם להוציא לאור, לקבל פידבקים וכדומה.


סביבה: אנחנו כאן על הכדור המהמם הזה, גאיה, אמא אדמה. כוחנו כאן בהיתוך מושלם נעים בין המרחב והזמן. זה מקום לשתף רעיונות ירוקים, סביבה חברתית שבאה לתת מענה לבית שלנו. יש לכם מיזם? רעיונות איך לשפר? לחיות יותר בהרמוניה בנינו ובין הטבע? כאן משתפים.


אנחנו כאן זה בית, זה מקום לשתף את עצמנו.

זה המקום להיות, עלמא.


בורכים הבאות הביתה!

533 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page