top of page

המדריך המלא לעלמא פורים

עודכן: 3 בפבר׳ 2023


(לוקישן, כרטיסים, מידע רלוונטי)

עלמא פורים עוד רגע כאן וזה זמן מצויין למדריך שלנו לקרנבל הקרוב!

ההתרגשות כבר מורגשת חזק באוויר, התחפושות כבר מוכנות ליציאה, הליינאפ כבר מסודר לקחת אותנו למסע מטורף והלוקישן מתחיל לקבל צורה לקרנבל.


כרטיסים: האירוע שלנו מוגבל מאוד בכרטיסים השנה ל-300 משתתפים בלבד! אנחנו מבקשים ממכם לא לחכות לרגע האחרון ולשריין את מקומכם איתנו מראש.



שימו לב, הכרטיסים הם אישיים בלבד על שמכם ולא ניתנים להעברה ללא אישור של ההפקה. תגיעו עם ת.ז לכניסה עם הברקוד שקיבלתם לאחר אישור הכרטיס על שמכם.


אנחנו ניתן להחליף שמות כרטיסים עד 24 שעות ממועד האירוע ואחר כך לא יהיה ניתן יותר לבצע שינויים.


לוקישן ומזג אוויר: הלוקישן שלנו למשתה יהיה קסום. בחאן מחכה לנו רחבה עם נוף מטורף, מתחמי בר ואוכל במחירים נוחים לכל כיס, מתחם קמפינג נגיש, חניה מסודרת, שירותים ומקלחות ופינות ישיבה וזולות מפוזרות לנוחיות שלנו. מתאים גם למי שרוצה לבוא קליל עם תיק קטן ולהנות בכיף וגם מי שרוצה להקים קנטה. שימו לב, אנחנו ערוכים לכל מזג אוויר כזה או אחר, בלילה כנראה שיהיה קר, אנחנו דואגים לחימום ברחבה ומתחמי הבר והאוכלו פינות נעימות עם מדורה.


מוזיקה: הליינאפ מתחיל בשעה 19:00, משם נמשיך אל תוך הערב/לילה עם מסיבה של ידיים באוויר חזק. בסביבות אמצע הלילה הווליום ירד ונצא למסע צ'ילאאוט גלקטי עם הקרנות וויזואליות עד שעות הבוקר. אחרי הזריחה נתחיל לעלות את הביט עד שנתפוצץ.


מה כדאי להביא אתכם: חוק חיוך חובה! כמובן תחפושות והכי מוגזם כמו שאנחנו אוהבות. בגדים חמים ללילה ומשהו קליל וכיף ליום. פינוקים וגיפטים יתקבלו בברכה. יהיו מקלחות עם מים חמים למעוניינים. בקבוקי מים (סגורים בלבד)


מה אסור להביא: אין כניסה לבעלי חיים, אסור להביא גזיות, כלי-נשק, חפצים חדים, סמים ובקבוקי זכוכית ובקבוקי פלסטיק שלא סגורים הרמטית.


חשוב לציין: אנחנו מבקשים ממכם לשמור על המרחב האישי של כל אחד ואחת מאיתנו, אנחנו רוצים מסע נעים ולא נסבול שום הטרדה וחדירה לא רצויה למרחב האישי של אף אחד ואחת. אנו ננהג בחומרה בכל נושא בעניין הזה.


באירוע תהיה אבטחה ומענה רפואי במידת הצורך. אתם מוזמנים לפנות לכל אחד מהגורמים הרשמיים: אבטחה, מפיקים, אנשי בר וכניסות ואנחנו נטפל בכל מקרה כזה או אחר.


אמא אדמה: האירועים שלנו הם בסימן אקולוגי, השתיה תמכר בכוסות רב פעמיות (כוסות עלמא) בלבד. אם יש לכם כזאת מוזמנים להביא. אנחנו מבקשים לצמצם את הזבל שאתם מביאים אתכם/ן כמה שאפשר שנשמור על אירוע ירוק. יהיו מפוזרים פחים בצורה נגישה שיהיה אפשר לזרוק זבל לפי פלסטיק ושאר הזבל. טרמפים: אנחנו מבקשים שתעשו מאמץ משותף ואל תגיעו ברכב ריק! גם תהנו מנסיעה משותפת, גם נעזור לחסוך בדלקים, וגם נעזור אחד לשניה!

לטרפים, שאלות ושיתופים אתם מוזמנים/ות להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו:




זה העדכון כרגע מצרפים תמונה מהנוף שמחכה לנו. מתרגשים בטירוף ומחכים כבר לפגוש את כולם. אוהבים, צוות עלמא ❤

674 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page