top of page

יפו העתיקה מתעוררת | אמנות שווה בדיקה

בחודשים האחרונים, יפו העתיקה הפכה למרכז תרבותי משמעותי, עם מספר רב של תערוכות חדשות הפזורות ברחבי הסמטאות הצרות. בכתבה זו, סיקרנו 3 תערוכות חדשות ביפו העתיקה:


תערוכה "אל עבר" של אבנר שר | מוזיאון יפו העתיקה

תערוכה "אל עבר" של אבנר שר | מוזיאון יפו העתיקה

תערוכה חדשה של האמן והאדריכל אבנר, שנוצרה במיוחד לחלל מוזיאון יפו, המציגה מגוון ענק של יצירות שמתבססות על ההיסטוריה התרבותית והחומרית של יפו - עיר עתיקה ששימשה כעיר הנמל ההיסטורית של ירושלים והחליפה לאורך אלפי שנים ידיים רבות, וחלפו בה תרבויות, דתות ושפות שהותירו חותמן. התערוכה מזמינה את המבקרים והמבקרות להתהלך בין העבר, ההווה והעתיד של יפו בתוך חדרי פלאות שיצר האומן מיצירות חדשות, עבודות ישנות ואפילו חפצים שליקט בין השאר בביקורים בשוק הפשפשים הסמוך למוזיאון יפו. בואו לחוויה מאירת עיניים ותערוכה שהיא דיוקן של האזור ושל האמן עצמו.

אוצר> יובל סער

שעות פתיחה: חמישי, שישי, שבת: 10:00-14:00

מדי שישי - סיור מודרך ושיח עם האמן בתערוכה ב-12:00

הכניסה חופשית!

כתובת: מוזיאון יפו טיילת מפרץ שלמה 10, יפו העתיקה


עכשיו! | סמטאות יפו העתיקה

עכשיו! | סמטאות יפו העתיקה

מציאות והתקווה ביצירות של אמנים ואמניות בעקבות אירועי 7 באוקטובר ב-60 קופסאות אור לאורך סמטאות יפו העתיקה

תערוכה חדשה המבקשת לתעד את הרגע הקריטי שבו אנו נמצאים, ומציגה סדרות עבודות של אמניות ואמנים שנוצרו בתגובה לאירועי ה-7 באוקטובר והמלחמה שפרצה בעקבותיה. העבודות במגוון סגנונות ומדיומים נוצרו מתוך רצון לתעד ולפעול, ולהציע מידה של נחמה ותקווה לימים טובים שיבואו.

משתתפים.ות: אוהד צויגנברג, אור יוגב, אורן פישר, אנדרס גורביץ, דב גזית, דור פזואלו, זאב אנגלמאיר, זויה צ'רקסקי, חיים יוסף, יובל חן, יוסי זליגר, לנה גוברמן, קרן שפילשר, תומר אפלבאום

אוצרות: מגזין פורטפוליו

כתובת: סמטאות מזל דגים ומזל אריה, יפו העתיקה

הכניסה חופשית 24/7!


אלף, בית ✦ נורית מדברי | גלריה מזל דגים 5

אלף, בית ✦ נורית מדברי | גלריה מזל דגים 5

תערוכת יחיד של האמנית והאדריכלית נורית מדברי, אשר מזמינה אותנו לשיטוט בעולמות מנוגדים ומוכרים המתקיימים ביחד. מדברי, בעלת סטודיו לאדריכלות, מצלמת כל חלק וחלק מצילומיה בנפרד ומחברת אותם במלאכת מחשבת שקדנית לקולאז‘ים ידניים ודיגיטליים. היא מטעינה מבנים הסטוריים שנדמים נטושים, ברגעים ארכיטקטוניים מעוצבים להפליא של ביתיות. הדימויים שהיא יוצרת שוזרים הווה ועבר ובהם חלקי שפה של אדריכלות עכשווית ומבנים נטושים, פועלים כמו בתוך פאזל עם הגיון פנימי משלו.

אוצרת: שירלי וגנר

שעות פעילות> ב', ד', ה': 11:00-16:00 | שישי: 10:00-14:00 | שבת: 11:00-14:00

הכניסה חופשית!

כתובת: גלריה מזל דגים 5, יפו העתיקה



97 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page