top of page
ALMA village 2210 (1080 x 1350 px) (3).jpg

ALMA Village
Soul Spring Festival
01.04.22

עלמא קומיוניטי שמחים וגאים להציג:
🌴🛖 עלמא ווילג' | 01.04.22 🛖🌴
ריטריט יום בטבע של ארסוף-קדם


סדנאות ▫️ יוגה ▫️ הרצאות ▫️ מתחם ג'גלינג ▫️ מוזיקה חייה ▫️ שוק פשפשים ▫️ דוכני אוכל ▫️ פארק מיצגי אומנות ▫️ אגרו-קאלצ'ר ▫️ ספא עיסויים

--------------------

עלמא ווילג' פסטיבל מהדורת האביב יוצאת לדרך, קבלו אותו:
 SOUL SPRING FESTIVAL

 

זו הפעם השלישית שאנו מקיימים את המפגש הזה, יום שכולו מוקדש לחקר התודעה ופעימת הלב. מקום שפוי לאלכימאות החיים עצמכם. במסע של הווילג' אנו מזמינים אתכם לקחת נשימה ולצלול איתנו למקום של תודעה גבוהה, אחדות, וחיי קהילה. לחיות את החלום.

בכפר נעבור ביחד מסע בין סדנאות, הרצאות, סאונד ותנועה. כל זה קורה בכפר אומנים ייחודי שיארח אותנו, מלא ביצירות של אמנים בינלאומיים. הווילג' שלנו נוצר במטרה לתת חוויה טרנספורמטיבית לכל משתתפי הפסטיבל, לצד חוויה ייחודית, אקסטטית ואותנטית.

🌴התוכן לווילג' הקרוב🌴
--------------------
🟤 הופעות ומוזיקה 🟤
סאונד הילינג | הופעות אקוסטיות | ג'אם סשן

- הופעה מיוחדת של דולב עובד -
דולב הוא יוצר מוזיקת עולם מקורית מרחבי הגלובוס שמשלב בהופעה שלו: כלי הקשה, נשיפה, מיתר, ועוד כלים קטנים שמתבלים את היצירה בלייב. דולב

יקח אותנו למסע אימפרוביזציה מוזיקלי חובק עולם, מקפיץ, גם רגוע, שנותן חשק להקשיב וגם לנוע.

 

- הופעה לייב של SPACERS -
לייב אקוסטי מדהים של הנגנים ניתאי קימל על הסיטאר ורם יזדי על הדיג'ירידו, יצרו לנו מסע מוזיקלי נעים וכיפי שיפתח לנו את הערב. הולך להיות מיוחד!

🟣 מתחם פראנה 🟣
מתחם שכולו מוקדש לתורת התנועה מהמזרח הרחוק. יוגה לכל הרמות | אקרו יוגה | צ'י קונג

- יוגה עם סנדרה -
מנחת יוגה מנוסה ומדהימה שלאורך היום תעביר אותנו מסע בין יסודות היוגה לכל גווניו, סשנים שמתאימים לכל הרמות וסשנים לקהל היותר מנוסה. תביא את עולמה הייחודי ובכך תיצר סגירת מעגל בין צבעי היוגה לכל הגוונים.

- צ׳י קונג עם זיוית -
איזון גוף ונפש על פי עקרונות הרפואה הסינית. תנועות ותנוחות קלות לביצוע המעודדות פתיחת וסחיטת המרידיאנים והאיברים הפנימיים. בתכנית נעבור חימום קלאסי, נלמד את התנועות והתנוחות הקלאסיות ונתנסה בצ'י קונג במעגל.
חשוב לציין, לכלל הסדנאות לא נדרש ידע קודם, להיפך. נבוא לשיעור כמו דף חלק, נתמסר לידע העתיק וניתן לגוף לחזור להיות פשוט ונינוח - התגלמות הבריאות.


🔵 מתחם הפלואו 🔵
מרחב משחקי שבו תוכלו לגלות את הצד הקרקסי שלכם דרך התנסות בג'גלינג.

- דריה איילין סנדת חישוקים -
סדנת הולה הופ שתתמקד בתנועה ״נוזלית״ עם החישוק. גופנו ברובו מורכב ממים ונפש בריאה דורשת תנועה וחיוּת ! בואו נשלב אותם יחד ונלמד לנוע בצורה אקספרסיבית , חופשית וגמישה בתוך העיגול הקסום. להתמזג עם החישוק ולבטא עצמנו ללא עקבות . אין צורך בידע קודם/חישוק מהבית.

- סדנת כדורים עם לירן קריוף -
לירן הוא אמן קרקס מדהים שהולך להעביר אותנו סדנה רצופת הנאה. נגלה איך לשחק עם כדורי ג'גלינג בדרכים חדשות לצד המסורתיות, נעבור תרגילים בזוגות ויחידים ונוציא ביחד תנועות וזרימה אנרגטית קרקסית. יהיה פאן זה בטוח!


🟢 מתחם ה-טאלקס (TALKS) 🟢
סדנאות עומק | הרצאות | אגרו-קולצ'ארינג

- סולין מיטרי - סשן נשימה ועולם הרפואה החדש -
בסדנה ניצור מרחב בטוח ומכיל נצלול לסשן נשימה ודמיון מודרך קצר ונקבל הסבר מעמיק מהי רפואת העולם החדש .מהם חומרים מרחיבי תודעה לסוגייהם ודרך הריפוי שלהם . וכיצד נערכים סשנים של ריפוי בעזרתם במרחב בטוח ומכיל המוחזק על ידי אנשי רפואת המדיסין .הסשן הינו סשן של דמיון מודרך נשימה והרצאה על רפואת המדיסין ואינו כולל בתוכו שימוש בחומרים מרחיבי תודעה . מוזמנים למפגש רפואת המדיסין הלב והנשמה

- איך מגדלים גינת ירק ביתית? - יאיר -
בכפר שלנו נעשה הדרכה נעימה לאיך אפשר לגדל וליצור גינת ירק ביתית, מה כדי לדעת לפני שאנחנו שותלים, מתי ואיזה פירות וירקות כדאי לנו לגדל ומה העונה הטובה להם.

- ׳תנועה בתודעה׳ - לירון הירש ואפרת פוגל -
מהו בכלל מרחב התודעה? איפה הוא נמצא? איך נכנסים אליו ואיך אפשר לנוע במרחב שאינו פיזי? בסדנה נחקור את מרחב התודעה מהאספקט הפיזי ועד האספקט הרוחני ונטעם איך באמצעות תרגילי נשימה ומודעות אנחנו יכולים להפוך לצועדים בטוחים ומיומנים בתווך המופלא הזה.

- "מה אנחנו יודעים על כדור הארץ?" - דניאל דידי -
בהרצאה נשאל את עצמינו - האם אנחנו מחוברים או מנותקים מה'אינטואיציה הטבעית' שלנו? נדבר על תופעות מרהיבות בכדור הארץ שאולי לא טרחנו לשאול את עצמינו - כיצד מתרחשים? נדבר על החשיבות של ההיכרות של כל אחת ואחד מאתנו עם תהליכי כדור הארץ השונים והרבים שמאפשרים את החיים שלנו כאן, בכדור הזה. לקינוח, ניגע בקצרה עם מה שבאמת חשוב להכיר בפתחם של המשבר אקלימי - אקולוגי שפוקד את העולם כולו.
והכי חשוב!: נדבר על הפתרונות למשברים ואיך זה רלוונטי לכל אחת אחד מאתנו?


⚪ מתחם הספא ⚪
באירוע יפעל מתחם ספא עם תפריט הטיפולים יהיה מגוון וכמובן במחירים נוחים לכל המבקש.

253494920_2965776873738590_3767723508705820460_n.jpg


🔴 המרקט 🔴
שדרת המרקט שלנו מלאה בשפע מכל הסוגים: אוכל טבעוני/צמחוני, דוכני ביגוד יד שנייה, אמנים מקומיים שיביאו את היצירות שלהם, תכשיטים ועוד דברים קסומים ומכושפים.
לאורך כל האירוע יפעל בר עלמא שתוכלו למצוא בו: יין, מיצים ושייקים בריאותיים!
כמו תמיד, כחלק משמירה על איכות הסביבה וצמצום הזבל באירועים שלנו ובכלל הרמת המודעות הסביבתית בקרב חברי הקומיוניטי אנחנו לא נגיש בכלים חד-פעמיים. חלקכם הגדול כבר בעל כוס של העלמא, אתם מוזמנים להביא אותן איתכם. במידה ואין לכם אחת, יהיה ניתן לרכוש במחיר סמלי בבר עלמא באירוע. בנוסף, תהיה גישה חופשית למי שתייה לאורך כל היום.

🗿 הלוקיישן 🗿
האירוע קורה באחד הלוקיישנים הכי יפים שיש בארצנו הנמצא בטבע הפתוח של ארסוף-קדם. הגלרייה הירוקה, תארח אותנו לכל היום המטורף שנעבור. בנוסף יצא טיול סביב הסיפור מאחורי היישוב, ופארק הפסלים והאמנות שיש סביבו. כמובן כמו שנאמר, אנחנו רוצים לשמור על הסביבה שלנו ירוקה כמה שאפשר!

🎟️🎟️ כרטיסים 🎟️🎟️
שימו לב, כרטיס הכניסה מקנה כניסה לכל התוכן בצורה חופשית בכפר. למעט דוכני האוכל והמרקט, בר המיצים והיין, והספא עיסויים שיפעלו במחירים סמליים ונוחים לכל כיס

סבבי הכרטיסים הם:
מקדימי ווילג' - 160 ש"ח | המכירה החלה!
שאנטי ווילג' - 180 ש"ח | סבב ב'

במידה ותהיה מכירה בכניסות הווילג' המחיר יעמוד על 200 ש"ח
בכדי לתת איזון נכון ואיכותי לווילג' הקרוב, כמות המשתתפים תהיה מוגבלת.
--------------------


🕒 הנחיות וזמנים 🕒
זמנים: שערי הווילג' יפתחו בשעה 10:30 בבוקר שישי ה01.04.22. אנחנו ניפגש ליום שלם של תוכן שיפעל עד סביבות השעה 20:00.
כמו שאמרנו, האירוע מוגבל בכמות המשתתפים. אנא דאגו לשריין את מוקמכם בהקדם.


בהמשך לקו שלנו באירועים כדרך כלל, הגיל המינימלי לאירוע הוא 21+.
אנחנו סומכים עליכם תמיד, אבל חשוב לציין שיש להשמע להוראות הצוות והסדרנים במהלך האירוע. תהיה חנייה מסודרת.

כמובן, אנחנו ננהג בחומרה לכל אי כיבוד של
המרחב האנושי של כל אחד ואחת מאיתנו.

לכל עניין ודבר, בכניסות האירוע יפעל אוהל האינפו שלנו לכל שאלה. מוזמנים לבוא לקפה.

האירוע פועל בהתאם לתו האנושי
נתראה בכפר ממש עוד מעט, עלמא.

TICKETS
bottom of page